Till veckan?

Till veckan måste Pether plugga så mycket som möjligt, så jag ska försöka hålla mig ur vägen.. frågan är bara vart jag ska ta vägen??
Kan ju kasta ut Pether också, men det blir ju tråkigt att vara hemma själv hela veckan, bara jag och A.
Kanske kan man få besök!?
Förslag är välkommet!

Imorgon, Söndag, ska vi till Pethers pappa på middag.
På Tisdag ska vi till Pethers mormor.
På Torsdag ska jag träffa Moa.

Såg ikväll paranormal activity och den sög ju.. visst vart jag skrajj eftersom jag är så lättskrämd, men mest var den bara fjantig och dryyyyyyg..

/K

Kommentarer
Postat av: Tirja

Gissar på att det va du som kommenterade i min blogg nu ^^

Ja det har hänt förut, har haft det så sen v 19 ungefär, var och varannan vecka. Men just eftersom det höll i sej så länge nu sist ville hon att vi skulle komma in om det vart så igen natten efter. Men det blev ju inte så, så det är nog bara magen som tränar, brukar ju ha sån helvetisk mens så det håller väl hand med det skulle jag tro.



Det va varm oboy med grädde och chokladsås på ^^

Kram

2010-01-02 @ 23:58:07
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jag vill jättegärna träffas! Men jag må bli lite bättre först. Puss!

2010-01-03 @ 09:37:17
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback