Allergin...

Får inte äta nötter mer!!!!!! *gråter förtvivat* Alla mina favorgodisar innehåller nötter!!!!!!! Nötter är ju såååå gott!!!
Är så j*kla less, ibland känns det som att någon verkligen vill mig något ont!
Vad kan jag ens äta egentligen!? Med alla mina problem..
Kombinera detta och försök få ihop en bra kost!
Magkatarr, allergier, försöka gå ner i vikt, minus kött(bara vilt)...m.m.

INTE:
-Fet mat
-Stekt mat
-Äpplen
-Kiwi
-Päron
-Apelsiner
-Nötter
-För fiberrikt
-Ljus bröd och ljus pasta m.m.
-Sött
-Surt
-Starkt
-Inget kött utom vilt
-Juice
-Te
-Choklad
-Kaffe
-Dricka
-Saft
-Alkohol

Ja listan kan säkert göras längre! ..såå.. vem vill bjuda hem mig på middag?? ;)
(Dock kan undantag göras på vissa saker!!)

Fick åka på HC idag för att träffa en läkare och för att köpa sprutan jag måste bära med mig som en bästa vän hädanefter.. och pillren. Jag är pollenallergisk, men det spelar ingen roll VILKEN sorts allergi det är (men en annan läkare som jag tog med Agnes till förut sa ju björkpollenallergi så jag antar det)
Det är nötterna jag ska vara försiktig med, helst ska jag inte äta några nötter alls.. frukten kan jag säkert äta utan att dö iaf.
Han sa också att vi måste sälja Rasta och göra en STOOOOORstädning så fort som möjligt. Men hon flyttar ju som sagt till veckan så. Då måste vi bara ha hjälp med städningen eller med barnvakt om det skulle finnas nån som skulle vilja. Anar att mååånga vill städa med oss ;D
Nej nu måste jag lägga mig snart!!! Ska upp 5 ! !

/K

Kommentarer
Postat av: Annie

Men gud va jobbigt! :( Vad får du äta då?!

2010-01-27 @ 17:50:29
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback