Förresten!

Måste vara lite positiv också!!!
Jag vet inte varför, men jag har börja må sååå mycket bättre.. jag tänker hela tiden på allt jag uppskattar!
Jag ÄLSKAR att vara mamma!!! Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv! Jag vill använda all tid jag har med henne till att GÖRA saker, vill inte slösa någon tid med att "bara vara hemma och ha tråkigt".. jag vill att vi ska hitta på saker tillsammans! Ta vara på våran tid!! Och det känns UNDERBART att hon trivs så bra på dagis!

Idag när jag gick tillbaka med matvagnen till köket på jobbet så tänkte jag bara på underbart det är ibland!
Jag har fått sååå mycket komplimanger på det nya jobbet så det är bara helt underbart.
"Jaha, det är du som är Kicki! Ja, jag har förstått att du är så himla bra"
"Ja jag har bara hört bra om dig!!" Osv! Man blir så glad!
Och när jag bad om ursäkt för att jag var tvungen att dra till HC idag (jag brukar INTE göra så!!) så sa hon jag jobbar med "Du har redan visat vad du går för, så det är HELT okej!!!"  :D
Bra arbetskamrater har jag också, lättsamma!!

Jag är tacksam över att jag har en mamma som ställer upp så mycket, och att jag vet att Agnes "morfar" också skulle göra det om jag eller hon skulle behöva.

Jag är tacksam över Agnes farmor som också ställer upp mycket!
Och fastrar som hjälper med Rasta ibland.

Jag är tacksam över Pether som är så förstående och hjälper till hemma ibland utan att man behöver be om det (även om det ofta hellre sist vid datorn eller spelas spel) ;)
..om vi säger såhär.. jag vet dom som inte ens fått HÄLFTEN av vad jag får. Han säger åt mig att det är OK att vila, även fast det är stökigt, och allra bäst: Han vill göra saker tillsammans med sin familj!!

Jag är tacksom över Agnes gudmor som ställer upp så fort hon kan!

Jag är tacksam över vänner som finnas där även om man inte ses varje dag.

Jag är tacksam för att jag fick vegetariskt idag på jobbet, fast att jag kom med så kort varsel!

Jag är tacksam över att jag lyckades få en plats i telefonkön på HC så jag kunde få en tid, osv.

Jag är tacksam över att vi hela tiden lyckas få pengar så vi klarar oss!

Jag är tacksam återigen över min fina,fina,fina dotter. Som är helt och hållet bäst i världen.

Jag är SÅåååååå tacksam!

Nu säger jag godnatt!!! Skulle lagt mig för länge sen! ;P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej vännen, skrev en kommentar förut men den verkar inte ha kommit fram. Tycker du har helt rätt tänk som fokuserar på det som är bra istället för det som är mindre bra, då inser man att livet kanske inte är så pjåkigt trots allt. Angående ditt sms så vet jag inget om det märket, det kommer så mycket nytt hela tiden att jag väljer att hellre fokusera på de märken jag redan vet är bra! Hoppas ni har en fin helg i kylan. Kram

2010-01-30 @ 03:06:41
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback