Dalwhinne, revy, middag, fika....

Middagen var supergod (dalwhinne) Tzeyspett med wokgrönsaker, mangosalsa och klyftpotatis!
Revyn var kanon!! TACK MAMMA OCH SVEN!!! NI ÄR BÄST!!!!

Ikväll har Tinja, Johan, Zanna och Rosalinn varit här på middag. Jättekul var det!!

Imorgon ska vi på födelsedagsfika hos Sarah (och Tommy!) och sen kommer Adriana och Claudia hit :)

Sen är det Måndag! Då början väntan.. väntan på jobb.. får jag något jobb eller inte... det är frågan!!

Tisdag börjar Agnes dagis igen och då ska vi även träffa den sista ang. Rasta. Bestämmer vi oss för dem så ska vi höra om de vill ta med henne på prov direkt eftersom Pether åker bort nu.
Annars måste jag börja be om hjälp igen!!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det lät som en supermysig kväll! Hoppas att det går bra med Rasta. Du behöver inte vara rädd för att fråga mig om hjälp! Jag hjälper gärna till! Puss och kram

2010-01-11 @ 01:00:20
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sötnos! Jag förstår hur du menar :) Tack för dom orden. Det värmer att höra :) PUSS!

2010-01-11 @ 13:05:33
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback