Revy ikväll

Jag sov dåligt inatt.. la mig med magont, vaknade med halsont. ?
Agnes gav oss iaf sovmorgon.. vi har inte ens ätit frukost än.

Agnes ska sova hos sin farmor inatt för vi ska ut och äta och sen gå på revy som min kära mor och sambo ska bjuda oss på!!


Fick ångest igår då jag insåg att jag inte äger nå finkläder! Jag har INGENTING jag trivs i!! Bara samma gamla tröjor som jag alltid har.. ska man verkligen spara sånt som man inte trivs i?? Och får man gå och köpa något nytt även om man inte har råd??
Tur det är rea nu iaf.. kommer ihåg när jag skulle köpa julkläder så sket jag i det för att det var för dyrt med en tröja för 99:- !? Jaja.. vi får väl se.. annars får jag dra på mig något jag vantrivs i och härda kvällen ut..


/K

Kommentarer
Postat av: Annie

Spara på något man inte trivs i tycker jag man absolut inte ska göra, och man får köpa nya kläder, speciellt när det är rea! :)

2010-01-08 @ 10:47:21
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: LENA

Jag tycker absolut! du ska unna dig något nytt. Eller gör som jag, fynda på loppisar och secondhand affärer. Man blir fin för väldigt lite pengar :) Nu är det försent att ha på revyn iofs.. men det går ju fler tåg :P Annars är det ju härligt att vara fin till vardags också!



2010-01-09 @ 23:48:20
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback