Nyår

Var hos Ted, Petra och Leo och firade nyår.
Agnes älskade fyrverkerier, Leo gillade det inte!

Vi åt lax till förrätt, foundue till varmrätt och till efterrätt fick vi vaniljpannacotta m. rårörda hjortron.
Rätt så nice ;)
Det var jättemysigt verkligen. Kul att spendera nyår med en annan barnfamilj!
Leo är ju så himla mysig att det är helt galet.. han satt i min famn rätt mycket och snurrade med mitt hår :)

Leo somnade 19, Agnes somnade 20.20, Leo vaknade 20.20, Agnes vaknade 20.20, Agnes somnade 20.30,
Leo somnade igen 01.30 ! Men han var nere med oss och mös och var glad iaf :)
Vi somnade 02.00, vaknade 07.00.... zzZZzzzZZZzzz....

Imorgon ska vi hinna med flera saker så vi får se om vi måste planera om!

Nu måste jag sova för jag är sååå sjukt trött.

/K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lät som en mysig nyårsafton! :)

2010-01-02 @ 17:43:55
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback