Utkast: Impad på ...

Impad på mig själv efter den här natten och morgonen. och även resten av dagen.. började skriva imorse och fortsätter nu. :)

Fram till kl. 21 ungefär hade Agnes vaknat ungefär 5 gånger och gråtit, behövde dock bara gå in en gång.
Kl. 21 gick Moa ut med Rasta och strax efter det började det... Agnes var helt tröstlös.. hon hostade och skrek om vart annat.. hon hade så ont, och inte kunde hon andas genom näsan heller.
Jag ringde till Moa och bad henne komma hem med Rasta så jag kunde låsa dörren och allt.. Agnes skrek för fulla muggar och jag visste knappt vad jag skulle göra.
Till slut lyckades jag få henne att somna och precis då kommer Moa in.. tror dock att Agnes var helt färdig för hon vaknade inte. Jag väntade ett tag sen smög jag upp och stängde o låste bakdörren och släckte utelampan.
Då vaknade Agnes och så var det igång igen.. så höll vi på hela natten och fick bara sova små stunder.

Kl. 5 tyckte Rasta att det var dax för oss att kliva upp och gå ut och gå, men det sa jag bestämt nej till! Skit inne om det ska vara så.. jag ska fan få sova NÅGONTING inatt! (tänkte jag) Så fick vi sova till 7 för då kunde hon inte hålla sig längre.. så det var bara att dra upp Agnes i vagnen och kasta på sig lite kläder och gå ut.
Sen har dagen rullat på med kläng och skrik och gråt och grin.

Agnes satt förresten en TIMME vid frukostbordet idag så då tog jag och bakade lite bröd också :D
Vet inte riktigt vad som flög i mig.. kanske var yr efter natten ;D

Och Sarah o Zorro hälsade ju på också, der var bra det för då fick jag lite hjälp vid en promenix :)

Nu har Agnes farmor Maire hämtat Rasta så faster Therese ska få ta hand om henne till imorgon. Mycket skönt!!

Nu måste jag passa på att vila för man vet aldrig när detta börjar igen.....

Godnatt på er!

//Kicki



Kommentarer
Postat av: macknow

Ush! Vi har också en förkyld dotter och det ära llt annat än kul! Hoppa satt hon kryar på sej och att du får sov inatt!

2009-09-05 @ 18:53:08
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu är vi jätteförkylda här hemma så det en tur dit bort blir det först när vi är friska men då kan jag ta med sakerna så kan du ju kolla igenom dom :)

2009-09-05 @ 21:22:14
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAha, det vart inte så jättebra skrivet det där såg jag men jag hoppas du fattar ;)

Krya på er!

2009-09-05 @ 21:23:24
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: cassandra

åh underbart att du är intresserad av att köpa tröjan :D du kan maila mig på [email protected] för detaljer osv :)

2009-09-06 @ 17:03:29
URL: http://cassandrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback