Synkontroll..

Pether har gått med Agnes på dagis så jag får fixa mig i ordning.. vi ska ner en sväng på stan och kika efter nya glasögon till mig.. det är över två år sen jag gjorde synkoll nu. Denna gång ska jag säga tilll direkt om det är fel på glaset och sen ska jag verkligen lära mig att använda dom!

Agnes tog sista medicinen idag.. det har inte alls gått bra och idag var hon tvungen att duscha innan vi gick på dagis!
Vet med andra ord inte alls hur mycket hon fått i sig.. men tror vi lyckats få i det mesta.

Agnes pratar mycket mer nu.. hon är jätteduktig.. men bara när hon vill :)
Hon har sagt "fisk" och pekat i en bok på en fisk :)
Katten säger "aijsh" (mijao)
Jätteduktig med att tacka för sig "Att!"
"Bil" säger hon hela tiden, så fort hon ser en fisk. Hade jag skrivit, hahahaha!! måste låta det stå kvar....
det skulle givetvis stå när hon ser en bil!!!!
M.m. :)

Älskar min ängel ♥

//K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad duktig hon är! Sötnosen! Puss

2009-09-20 @ 09:54:09
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback