PANK i minst tre månader!!!!

Arbetsförmedligen ringde... jag får inte vara arbetssökande OCH ha föräldrapenning.. jag måste gå utan pengar i TRE månader för att jag ska få hjälp av dom. HATAR DEN HÄR VÄRLDEN!!! Helt jävla sjukt. Så nu får ni helt enkelt skicka pengar till mig! Starta en insamling ;)

Jag och Pether hade tänkt fira fyra åt tillsammans med att gå ut och äta på dalwhinnies.. men det är väl bara att glömma nu.. känns så himla tråkigt :´(

 

Till kommentarerna i förra inlägget:

Annie tyckte inte att vi ska ha med våra partners på middag så då skippar vi dom! :) Men ni får säga hur det passar med datum? :)

Jag har ingen aning om vad klädparty är, men jag får ta med mig en vän.. :) Antar att det är som kryddparty eller ljusparty?


Jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till heller på maskeraden.. så ni kanske kan hjälpa mig??
SNÄLLA!!!


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Linda

VA?! Får man inte vara arbetssökande och ta ut mammapenning samtidigt? Det var det dummaste jag hört!

2009-09-24 @ 19:38:47
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback