Jobb..

Igår fick jag åka till Nälden och jobba på ett fritis. Tyckte det var jättekul och gör det jättegärna snart igen!
Det kändes som att det var nåt för mig. Ska gå runt och kolla på lite andra ställen på måndag.. hoppas att det finns nåt här i närheten för mig :) Vill verkligen börja jobba igen. VERKLIGEN.

Det var så jäkla kul bara att dom ringde och frågade.. Anna hade ringt till Johan som hade föreslagit mig.. :D Snacka om tur!

Hade egentligen planerat att gå på kyrkis med Agnes och sen efter hon sovit skulle vi träffa Jonte på stan.. men nu fick pappan göra det istället :)

Idag har vi fikat på stan med Jonte och Tinja m.fam.. kommer dock inte gå och fika i den här stan igen när jag har hälsovecka.. nope,nope!!

Annie o Evangeline kanske kommer och hälsar på snart också, kul! :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad kul att du fick jobba! Hoppas att du hittar någonting här i stan. Det vore ju perfekt :). Puss!

2009-09-20 @ 09:56:00
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback