Fodervärd?

Agnes har haft feber 38-39° men ikväll var det bättre. Låg dock på gränsen.
Själv har jag ont i halsen och är väldigt hängig..tung i huvudet liksom.
Kär är jag också.. det kan man ju bli lite sjuk av!

Jonte kom nu på kvällskvisten och kikade på film med oss.. det var mysigt :)
Filmen var bra. Nu hämtar Pether tvätten och går promenad med Rasta.
Ska försöka hitta fodervärd till henne också. Helst någon som bor i närheten.. kanske Du är intresserad??
Hon är ju hur snäll som helst.. kan sitt, ligg, ta fint, stanna, fel sida, vacker tass, hit, gå fint, sökt/leta, stannar innan man går över vägen, väntar med att få äta tills man säger varsågod, tigger inte, m.m. m.m.
Kan dock skälla på andra hundar och dra lite ibland med vissa.


Det står förresten emellan Greenstreet och Ekogatan. Lutar åt Ekogatan. Men gillade Greenway också. :)
Vad tycker ni?

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Granna

Jag skulle SÅÅÅ gärna ha gått med henne om jag bott kvar, tänk vad nära jag skulle ha och perfekt promenadsällskap. Kan ni inte flytta till Hammarbyhöjden?

2009-09-06 @ 22:31:39
Postat av: Lena

Ja alla flyttar till höjden! Ja! Ja! Ja!



Ekostigen kanske??

2009-09-06 @ 23:07:11
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Annie

Hoppas Agnes blir frisk snart! Glömde helt bort att gratta lillgumman på namnsdagen igår ju! :( Så grattis i efterskott älsklingsAgnes (Lilly) önskar tant Annie med familj! :)

2009-09-07 @ 07:32:55
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Anna

hade jag haft tiden hade jag absolut haft henne. men det kan ju bli problem med 3 hundar när de jag har inte är så uppfostrade. Hon är urmysig.



Ni kan ju testa sätta ut annons på blocket?

2009-09-07 @ 09:32:03
Postat av: Granna

kom till höjden, ni får bo hos mig med barn och vovvar :-) Vi kan väl skaffa tillbaka lillzingo också? Kom igen då...

2009-09-07 @ 21:51:52
Postat av: Lena

Jaa. Min lilla Zingo! Saknar honom..



Hur ofta behöver ni hjälp med henne? Tänkte på min bror som nog skulle tycka det var mysigt att rasta rasta lite.. :)

2009-09-08 @ 11:37:32
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Vi behöver någon varje gång Pether åker till härnösand, vilket är en vecka i månaden. Men jag vill ha någon som kan träna med henne, så som hon förtjänar :) (Dock aldrig fel att någon kommer och tar lite fler promenixer med henne:))

Hade gärna flyttat till er om det inte var så mycket bök med det :)

2009-09-08 @ 11:43:03
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: AnnaSolros

Jag är ju hos Peter nästan varje dag så jag skulle kunna ta henne rätt ofta. Inte under nätterna dock =/Du kan ju svara på min mail ifall du vill :) Promenader tar jag jätte gärna :)

2009-09-08 @ 14:40:56
Postat av: Annica

Jag gillade iof gröna gatan

2009-09-09 @ 20:19:59
URL: http://nogg.se/mukis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback