...

Jag tackade nej till skolan, och det kan inte kännas bättre.. jag hade aldrig klarat att vara ifrån min familj så mycket.. om kursen var på distans så hade det varit en helt annan grejj.
Jag fick ju ångest över att behöva skaffa barnvakt och dagisplats i en hel vecka, bara få träffa Agnes när hon ska läggas.. nej tack. Och sen är det ju samma sak de andra veckorna också, fast då behövde vi inte barnvakt för då var ju Pether hemma.. men jag klarar inte att vara ifrån min familj SÅ mycket. Nope, inte nu.

Igår hämtade jag och momman lilla A lite tidigare och gick på picknick vid olssons kulle. Fattades dock en olsson där.

Enas kom så vi kikade på film på kvällen. Stardust, inte alls så bra som jag tyckt de tidigare gånger jag sett den.

Nu ska jag gå och vara smått bitter någon annanstans.

/Kicki

Kommentarer
Postat av: Pether

Till helgen kan vi vara en olsson till där :D

Älskar dig, Pussar!!!

2009-09-02 @ 11:43:32
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Annie

Du ska komma hit och vara glad istället! :) Puss!

2009-09-02 @ 12:48:27
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Enas

jag tyckte filmen var jätte bra :) det är så kul och bara umgås med dig Kicki :) Hoppas du har det bra.



Kramar!

2009-09-02 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback