:/

Solen skiner.. men av någon anledning gör inte jag det..

Det var jobbigt att lämna Agnes på dagis idag och jag fick pressa tillbaka tårarna.. tack å lov att det var så lätt för henne, hon brydde sig inte alls om att jag gick. Vilket gör mig lite ledsen, men mycket lättad.
Jag vet att jag är känslig, men åtminstånde ärlig.

Det känns inte som att det kommer att bli någon lätt dag idag.. jag har svårt för att vara inne när solen skiner, men jag vet inte vart annars jag ska vara.
Jag hade tänkt att göra detta idag:
-Städa skafferiet, städa allmänt, skura golven, plugga bok, skriva lite och sen baka med min mor. Innan Agnes kommer hem vid 14 alltså. Men jag vet inte om jag pallar när solen skiner såhär..
Hade det inte varit ett j*vla liv här ute (eftersom dom bygger) så hade jag kunnat ligga på våran gräsmatta och läsa eller skriva eller bara va.. men det kan jag inte, lastbilarna kör förbi varannan minut och det smäller och låter så man inte ens hör vad man själv tänker.. och om inte Rasta löpte så hade jag kunnat ta med henne till någon park i närheten.. Vilka bekymmer va!!! :P


Jag klädda Agnes för varmt idag också.. hoppas dom märker det på dagis bara..men det borde dom väl?


//K

Kommentarer
Postat av: Pether

Hej, hoppas att du har hittat på något att göra idag.

Saknar dig jätte massor, hade jätte gärna varit hemma och gjort dig sällskap. ÄLSKAR DIG!!! Pussar och Kramar...

2009-09-01 @ 12:43:30
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback