zzZZzzZZzzZZzz...

Idag har jag jobbat 10 timmar (betalt 9,5) och jag är så jäkla trött.
Två barn som skulle hem 18 fick vänta till 19 pga missförstånd om vem som skulle hämta. (!? Sånt som inte får hända enligt mig.)
Ensam med två hungriga barn jag knappt känner. En av dom grät i nästan en timme så jag fick bara bära och bära så nu är min rygg knas! Men stackars små!!! Jag lider verkligen med dom. Tycker det ska serveras middag på dagis om dom ska vara där så länge! Annars ska det hellre vara stängt! Eller att föräldrarna tar med middag till dom!!
Skönt iaf att vara ledig i två dagar nu innan det börjar igen.. gillar inte långa dagar!!

Igår hade vi en massa besök och Pether fick en massa presenter.
Tre påsar m. kaffebönor och en kaffemalarmaskingrejj av mig och Agnes.
Salt- o pepparkvarn (av mig och fem till för dom var så dyra)
Årechoklad, té, mer dyrchoklad, fin-vin, t-shirt, armband, pärlplatta m. text, pengar till hål i örat (han ska töjja)
Vattenpipa, tobak och kol.
Handgjort pasta m. pastasås.
Vad mer då? Kanske inget mer? Men det är ju jättemycket tycker jag!!!
Vi har svullat marängsviss och en massa olika kakor! Tur jag arbetat hårt idag ;)

Imorgon ska Pethers pappa bjuda på lunch på stan! :D
Han glömde att Pether fyllde år i igår, hihi :)

Nu måste det vara läggdax snart!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Men vilket konstigt dagis! :/ På Evangelines dagis får de middag om de hämtas sent! Saknar dig gumman, fast det var nyss vi sågs! Puss!

2009-10-23 @ 22:59:08
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback