Tack mamma!

Min älskade mamma, tack för alla vänliga och tröstande ord.
Tack för att du talat om för mig att jag inte alls är värdelös.
Tack mamma att du får mig att känna mig som en människa.
Tack mamma.
Tack mamma för att du finns här för mig!
Tack för att du, även om vi någonsin skulle bråka, aldrig skulle lämna mig.

Tack mamma för att du aldrig talat om för mig att jag inte längre är ditt barn.
Tack för att du aldrig kallat mig stygga saker eller fått mig att känna mig äcklig och ful.
Tack för att du aldrig gjort mig illa.
Tack för att du aldrig supit dig full och hotat mig till livet.
Tack för att du aldrig har slagit min bror.

Tack för att jag, även 23 år gammal, fortfarande är din prinsessa!
Tack för att du alltid ställer upp för mig.
Tack för att du tröstar när jag är ledsen.
Tack för att du är en sådan underbar mormor till mitt barn!

Tack,tack,tack!


Tack moffa Sven för att vi får låna dig!
Tack för att du finns där om vi behöver dig.
Tack för att du tar så bra hand om min mamma.
Tack för att du vill vara moffa till mitt barn!
Tack Moffa Sven, tack!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättefint skrivet!

2009-10-31 @ 00:25:13
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag älskar er så otroligt mycket, dig och din familj, Johan, Sven. Tack för att ni finns! Tack!

2009-10-31 @ 10:09:27
Postat av: Enas

Vad fint! Så ska det vara, man ska alltid tala om sin kärlek till den man älskar!



kram!

2009-10-31 @ 11:44:07
Postat av: Bella

Jättefint skrivet :)



Jag vet nu om 4 st som ville försökte sig på att gå till ett igenbommat bolag igår :p

2009-11-01 @ 05:54:17
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: kickan

Ska man börja grina nu också? attans vad du är duktig på att skriva!!



Hoppas allt löser sig Kicki,har nu läst det ena och det andra i din blogg och även dina kommentarer.

Ha de bra!

Kram!

2009-11-02 @ 19:39:39
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback