Ska vi byta...?

Är redan 10 minuter sen med mitt schema som jag t.o.m satt ut tider på! haha!

Igår hade jag "sak-bytar-kväll" och själv tycker jag det gick bra.. fick inte bli av med så mycket skräp, men litegrann iaf :)
Och själv fick jag en tröja, ett linne, en ögonskugga, ett läppsstift till mig själv, en tröja o byxa till Agnes.
(fick också en t-shirt av Patrik.. och du Patte! Den är skitnice) :)
Sen vart det några andra saker lämnade här också, så vi får se om jag kan göra nåt kul av dem. :)

Vi var nog 14 personer allt som allt tror jag, så det var nice.. precis lagom tycker jag.

Nu väntar ett klädparty här snart och ett annat party, som jag/vi? ska ha hos Moa! ;)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack så mycket för trevliga kvällar gumman :)

2009-10-13 @ 22:32:24
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/
Postat av: kickan

Kul att byta grejer med varann :)

2009-10-14 @ 18:25:06
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback