Igår o Idag..

Annie, Sarah o Sara har varit här ikväll och ätit middag med mig och Agnes.. tjejmiddag :)
Ska bjuda på recepten sen inne på http://ekogatan.blogg.se
Jag är suuuupernöjd med efterrätten, tyckte det var så himla gott OCH nyttigt! :)

Det är inte lika många som kommer på våran sak-bytar-kväll imorgon, men vi är några stycken och det känns kul! :)
Man får fortfarande gärna anmäla sig :)

Imorgon ska jag hinna en massa saker, känns lite stressigt men jag hoppas att allt går ihop!

Det tog tiiiiiid för Agnes att somna ikväll men tillslut så.. stackars lilla vän, jag vet inte vad som är fel. :S

Nu blir det lite tv med Peppo sen god natt!!


Skrev igårkväll! på fel blogg igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback