Vad skulle jag göra utan er?

Mamma kom hit 6.40 imorse, trots att hon var helt utmattad.. hon sprang ut med Rasta och sen tog hon Agnes när jag sprang till bussen. Hon hade Agnes till 10.00, sen fick A börja dagis och mor gick hem hit för en till promenad med Rasta.
Nästa promenad fick Moa ta med Rasta och sen kom hon och hämtade mig i Torvalla så jag inte skulle bli så sen att hämta Agnes. 16.30 var vi hemma och jag började fixa maten. Strax efter maten gick vi ut med Rasta igen och gick ner till Henke med hans väska och fick med lite tobak och kol hem, tack :)
Nu är Moa hemma och vilar eftersom hon började 6 imorse, men sen kommer hon 21 och går sista promenaden med Rasta igen.. hon orkade inte ta en senare promenad eftersom hon ska upp lika tidigt imorgon bitti igen!!

Vad skulle jag göra utan mamma och Moa????? Ni är GULD värda!!! Och mer därtill.

Imorgon hjälper mamma mig med Rasta.
Torsdag hjälper kanske Moa mig med Rasta.
Och fredag får Pether ta sista med Rasta.. det blir kanske sent, men det får hon väl ta.

Enda problemet är om jag får jobb! Får väl ringa runt och böna om tjänster då..

Nu ska jag strax kolla på desperet housewives, som jag har längtat :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Momman och Moa är så vänliga själar som hjälper er! Puss

2009-10-07 @ 23:25:22
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback