Anonym!?

HAHAHAHHAHA!!!!! Vet du vad, Anonyma FEGA jävla faan!!! DU BEHÖVER INTE LÄSA! (Eller är någon som står och tvingar dig?? Hotar dig med kniv?? Stackars dig då!)

Att man inte fattar att det förra inlägget var på skojj! Verkade det SÅ seriöst!? Jösses..
Och sen dra in min MAMMA? Världens snällaste mamma? HAHA! PATETISKT!!! Du är en LITEN patetisk människa!!!


Den dagen jag blir sur på riktigt över att jag inte får nå många kommentarer så slutar jag blogga! Så enkelt är det!



/K



Ps. Håll gärna käften tills du törs stå för vem du är!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du älskade vän, man kan aldrig sluta förvånas... Det är trist när människor inte kan stå för vad de tycker.

2009-10-28 @ 09:38:39
Postat av: Annie

Varför ens skriva en kommentar om man bara ska klanka ner på någon, och dessutom inte våga stå för det? Jag har ju svårt att tro att det är någon som känner dig Kicki, för snällare och mer omtänksam människa är svårt att hitta! Och jag kan ju själv säga att jag kan bli skitsur om jag har skrivit en fråga på bloggen och ingen svarar på det, men så är jag! Puss och hoppas ni får kul imorrn!

2009-10-28 @ 09:40:13
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: LENA

Ja det är jävligt trist med alla dessa negativa och anonyma människor som härjar på nätet.



Men jag gillar dig Kicki. Och din blogg!

Puss!

2009-10-28 @ 22:30:52
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Sarah

Stor i orden, liten på jorden. En jäkla fegis är vad det är!

2009-10-29 @ 01:14:12
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej! Jag läser din blogg ibland, inte så ofta men blir så less på idioter som ska kasta skit på en för det man skriver. Man skriver väl blogg för sin egen skull och inte någon annans? Sen är det alltid kul med kommentarer men att orka skriva nått sånt gör en bara förbannad! En fegis är vad det är! Våga stå för det man tycker! Fortsätt skriv och skit i surkorvarna, du har väldigt intressanta synpunkter och åsikter. = ) Kram

2009-10-29 @ 09:09:11
Postat av: Tirja

Ja du har verkligen världens bästa mamma!

^^

2009-10-29 @ 12:36:27
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Enas

den där avundsjuka "anonymen" har säkert inget och göra förutom att klaga på folk. Såna störda ska man inte lägga energi på!



Kramar på dig <3

2009-10-29 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback