Anonym igen....

Snälla Jenny eller Kenneth. Vi har kollat IPnummer och det kommer från ER.
Dessutom har ni tidigare skrivit en kommentar från samma IPnummer o skrivit under: Pappa/Jenny/Karolina.
Och nu skylla på min mamma!
Kära någon.. min mamma har har väl bättre för sig än att göra sånt?!
Hon har slutat bry sig i er för lääääänge sen, men av någon anledning kan ni inte släppa henne.
Eller mig och Johan för den delen. LÅT OSS VARA, SLUTA FÖRSTÖRA VÅRA LIV!!
Dessutom skulle hon aldrig göra något som skulle kunna såra eller skada mig. Aldrig.

TACK till er som skrivit så otroligt fina kommentarer!!
Jag har mått så jävla skit över det här! men nu när jag ser alla kommentarer så mår jag mycket bättre! TACK!!!!!

Måste också säga att min mamma aldrig har manipulerat någon.
När vi flyttade så hade min far inte tid för sin dotter.. de få gånger han ringde så var det för att vräka skit över mig och mamma. Vilket gjorde ont i mig för jag hoppades på att kunna få en bättre pappa när vi flyttade.. istället fick jag INGEN. Fast ingen pappa var bättre än en dålig. INGEN har fått mig att känna mig så värdelös.
(Ändå har jag valt pojkvänner i samma mönster som min far!?)

Jag kan skriva en novell om det här. På riktigt.
Frågan är vilka som skulle tro på vad jag varit med om och växt upp i för skit.

Min enda fråga... hur kan man vara så feg att man skriver anonymt? Varför "törs" man inte?
Vad skulle hända?? Jag gör inte illa en fluga, så jag förstår inte att det skulle vara någon fara att våga stå för vad man skriver. Kan man inte det ska man vara tyst!

Vill en sista gång tack för alla kommentarer, för de betyder myyycket mer än vad ni kan ana!!!!
En miljon blommer till er. Var och en! TACK!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Alltså jag måste ju undra, din pappa som gjort så mycket skit mot dig och Johan, hur kan han tro att du skulle kunna tycka annat än illa om honom? Han har ju dessutom varit så hemsk mot din mamma! :( Värre pappa får man verkligen leta efter. Puss gumman!

2009-10-30 @ 14:56:51
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Enas

Fyfan vad lågt av honom eller henne måste jag säga! Vilken SJUK människa! Nu får du lägga av Keneth, du är helt värdelös person och JAG vet det!!! Vi alla älskar kicki och vet att hennes underbara mamma är världens snällaste. Kicki behöver inte dig för hon har sin mamma och sin familj! Du vet själv Keneth, att du inte förtjänar varken kicki eller hennes mamma! Du är sååå AVUNDSJUK bara, för att hon har mycket bättre liv än dig!!



Älskar dig min underbara vän!! kramar

2009-10-30 @ 18:23:59
Postat av: Sarah

Älskade vän. Du vet precis min åsikt i det här. Precis som jag alltid har tyckt. Jag kanske inte vet allt, men jag vet mycket av det du, Johan och Elisabeth har gått igenom. Jag tror på dig! Jag finns här för dig! Jag kan bara hålla med om vad dom andra har sagt om dig; att du är en omtänksam och generös person, och mer därtill! Jag älskar dig nu, har alltid älskat dig och kommer ALLTID att älska dig. Puss och kram!

2009-10-31 @ 00:34:48
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra att du står på dig kicki! Du är en bra för den du är, det ska du aldrig tvivla på!

Jag tror dig och det tror jag de flesta gör! Jag vet inte alls vad du har gått igenom, men jag tror dig och beundrar dig för att du är så stark och vågar säga ifrån. Kram

2009-11-03 @ 09:42:07
URL: http://jenkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback