Ännu mer party!

Ja jag tror vi gillar när det är fullt hus här :)

Har funderat på att ändra datumet för klädpartyt en gång till, men har bestämt mig för att köra såhär ändå.
Jag kan ha ett till party sen istället.. (det är många som säger att dom vill komma men inte kan)

Jag har också börjat fundera på att ha kläd-bytar-party med alla sorters kläder (herr-dam-barn)
Och kanske någon mer som accessoarer eller något.

Funderar på att ha halloweenparty också! För barn! Så får barnen klä ut sig och vi fixar halloweenfika och lekar och kanske att barnen får måla med fingerfärg eller göra ramar eller annat pyssel! Skulle inte det vara kul??


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Både klädbytarparty och halloweenparty låter jättekul! Vi kommer gärna :) Puss!

2009-10-25 @ 13:32:37
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Tirja

Åh vad jag önskar att liten i magen hade kommit ut och va lite större då så vi hade kunnat komma på halloween partyt ^^

2009-10-29 @ 12:38:02
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback