18 månaderskoll m.m..

Det blir INGET klädparty på måndag! Däremot funderar jag på om ni ska få komma på fika ändå.. nu när jag ändå bjudit hit en massa folk!?
Hon hade inte fått kläderna än så hon hade inget att demonstrera med :/

Har 144 inlägg att läsa nu.. shit vad ni skriver!!!! Kickan o Angelica leder med 15 olästa inlägg var...

Sarah o Tommy kom och hämtade Rasta som värsta överraskningen igårkväll.. såååå skönt!!
Agnes har ju varit så sjuk idag så det hade varit jättejobbigt att klä på och av henne hela dagen för alla promenader med Rasta. Har bara behövt tagit en promenad idag, skönt nog :)

Annie o Andreas tänkte hjälpa mig med Rasta igår var det va? Men det vart för tjorvigt eftersom jag inte visste alls hur jag skulle vara hemma.. så jag tog med Rasta på en promenix till BVC, ja även Agnes och Moa :)

Agnes fick inte ta spruta eftersom hon är sjuk, men dom gjorde övrig koll iaf.. och det gick jättebra.. hon dalar lätt på sin viktkurva tyvärr, men inte så pass mycket att det är farligt som tur är!
Nu väger lilla fröken 9325g tror jag det var. Och sen var hon så ledsen för att vi väckt henne och för att rummet var  fyllt med folk så då kunde jag bara konsentrera mig på att trösta liten så jag hörde inte längd men ska kika det sen.

Vi diskuterade Agnes problem med magen också och doktorn tyckte absolut att det skulle kollas upp så hon ska få åka till sjukhuset på koll och prover där.. väntar på remiss nu bara.

Pratade även om veg.kost till små och ska skriva lite om det på min andra blogg: http://ekogatan.blogg.se

Snart kommer Pether hem

/K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi hjälper gärna till med Rasta fler gånger! Så mycket som ni gör för andra så är det självklart att man ställer upp tillbaka! Puss och kram!

2009-10-11 @ 02:29:34
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback