Igår o Idag

Igår jobbade jag 7.00-15.30, fick kliva upp 5.45 och på 45 minuter var jag och Agnes klara och stod utanför dagis och väntade på att det skulle öppna 6.30. Sen skynda bort till en försenad buss och åka till jobbet. Det gick bra även fast det var samanslagning av två dagis jag inte direkt känner, och jag inte ens fått veta något om det. (Hon som bad min komma hade glömt att tala om det och hon skämdes över det, men jag beskyller inte henne! Hon är en superbra jobbkompis.) Det var lite jobbigt att ta hand om barn man inte känner som inte ens kan svenska, och en del kan inte ens ett enda ord svenska. Men dom var underbara, så lättsamma. (de flesta!) Och sen fick jag hjälp av Vanessa som kom kl.9, jättebra att jobba med också!

Jag åt nog säkert en näve godis igår och det får jag lida över idag.. har så ont i magen!! :(
Jäkla magkatarr.. vet inte vad jag ska göra!?

Dagen lite kort, om vi hinner:
-Fixa lite foton att beställa efter medans A sover.
-Göra sig i ordning inför träffen ikväll..
-Göra Playdoo till A.
-Gå ner på bola
-..Äta middag hos Pethers pappa och träffa deras släktingar.


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback