Frisk..

Idag har det varit en jätteförändring.. jag tror att det har varit för mycket på samma gång för Agnes.
Virusinfektion i kroppen,prickarna har kliat, tänder som växer och kanske t.o.m växtvärk som det har verkat.
Men idag har hon ätit!.. t.ex till middag åt hon en och en halv torskfilé och två små potatisar! Snacka skillnad!

Imorgon ska hon på dagis för hon står nog inte ut en dag till hemma.. jag har funderat fram o tillbaka, men det är det enda rätta för dom kan bara ringa om hon är gnällig så hämtar jag henne!
Jag börjar jobba 7 så det kommer att bli stressigt imorgonbitti..jag vill inte väcka min lilla älskling för tidigt nämligen.

Mamma har hjälpt mig så mycket den här veckan så det är helt galet.. idag har hon diskat ett helt berg med disk (det vart det igårkväll när jag försökte laga allt möjligt för att A skulle få i sig nånting) Och sen har jag diskat ett helt berg också!

Jag och Agnes har idag: Badat, "bakat" (kladdat), pysslat och lekt men TV:n har varit hennes bästa vän idag med :(

Det blir tidigt för mig ikväll så jag orkar upp imorgon.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

När små barn är sjuka så får dom se hur mycket tv dom vill :) Blir ju ändring när dom är friska igen! Kul att höra att hon mår bättre! Puss!

2009-11-05 @ 22:44:41
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Skönt att hon börjat äta mer! Hoppas att hon är på bättringsvägen, sötnosen. Puss

2009-11-07 @ 03:49:21
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Momma

Det var så roligt att hämta Agnes på dagis i går, och hon var den otroligt gulliga, snälla, fina Agnes som hon brukar vara när hon är frisk! Vi satt på hennes rum och lekte i två timmar, Agnes,"moffan" och jag. Helt underbart! Längtar efter henne! Kramar

2009-11-07 @ 10:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback