...Förslag?...

Jag och Agnes är själva imorgon, med ingenting att göra! Förslag någon?
Hatar att sitta hemma och ha ingenting att göra.. och Agnes gillar det inte heller.

lördag ska vi på badet på fm och på em ska Johan komma :)
söndag vet jag inte än??? Kryddparty på kvällen.
Måndag = Jobb heeela lång dagen.
Tisdag ska jag, Agnes och Moa hitta på något.
Onsdag = Jobb halva dagen, sen röntgen för min del! Lite nervös för jag får inte äta fast föda på två dagar och INGENTING på den dagen. Hur ska det gå???

Flera i våran omgivning har fått svininfluensan så nu väntar man väl bara ;)


Nu blir det lite film här, lär väl somna lika tidigt som de andra kvällarna antar jag? :P

//Kicki
Ps. Nu Annie har jag ändrat ;D

Kommentarer
Postat av: Annie

På söndag ska du ju på party :) Iofs på eftermiddag/kvällen, men ändå!

2009-11-12 @ 21:47:56
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback