Skor hit och dit..

Igår ramlade jag ihop igen och har mått ganska illa sen dess.
Idag mår jag bättre och imorgon ska jag jobba.

Mamma hämtade mig vid 11.15 och körde mig till lillänge.
Jag köpte en pepparkaksgummeklänning m. mössa som Agnes ska ha på dagis när dom ska fira lucia.
Sen köpte jag lite småsaker, vi åt och sen körde mamma hem mig.

När Agnes slutat dagis hämtade momman oss igen och så åkte vi till triconor och jag köpte vinterskor till mig själv och tjocka strumpor till Pether. Momman köpte vinterskor till Agnes.
Köpte inneskor på skopunkten till mig själv för det är sååå kallt på golven på dagis (idiotiskt eftersom barnen leker på golven) och sen hittade jag en sjal på halva reapriset på lindex då jag gick in för att byta Agnes klänning.

Känns så sjukt lyxigt! Inte för att vi hade råd, för är det något vi inte har så är det råd. Men ibland måste man få.
Kan också påpeka att jag haft samma kängor i 6-8 år, och plötsligt är dom för småa! Lite mysko, men ändå skönt för dom var inte särskilt varma.

Agnes säger: TACK MOMMA, IGEN!! :)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack så mycket!! Soffan finns på IKEA fast jag köpte den på blocket med beige tyg.. Det blommiga tyget har jag köpt på IKEA och det var dyrare än soffan men jag älskar det!! Blev som en helt ny soffa.. :)

2009-11-10 @ 21:44:33
URL: http://hillerius.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag fattade vad du menar :) Men jag kommer att skriva till dig här hur som helst! Inga presenter innan jul, så det är alltså julklapp du köpt! :)

2009-11-10 @ 22:07:11
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag håller med dig! Det känns så himla lyxigt att få handla någonting, speciellt till sig själv. Även om det bara är ett läppglans eller ett par strumpor så känns det lyxigt :). Jag har handlat en del till mig själv på sistone. Lite nya kläder och lite skönhetsprodukter. Det fanns väl egentligen nödvändigare saker att lägga dom pengarna på, men ibland måste man få unna sig :)

2009-11-12 @ 17:30:11
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback