Akuten

23.00 vaknade Agnes och var helt hysteriskt ledsen. Hon grät och var helt otröstbar. Gick inte att få kontakt med henne.
Länge försökte vi men utan resultat.
Vi ringde mamma och Johan och dom körde oss på akuten. Väl där hade hon blivit lugn. 23.50 kom vi fram.
Klockan var kring 00.10 när vi fick komma in. Dom gjorde en koll och sa att det inte var hjärnskakning men att vi fick träffa en läkare. Efter ett tag fick vi ett rum och dom säger att vi kommer att få vänta läänge för det är jättekö på akuten. Jag frågar om vi kan åka hem eftersom hon är lugn och söka HC under dagen istället. Det var helt okej eftersom det inte var hjärnskakning. 00.50 ungefär var vi hemma och 01.30 låg vi i sängen. 02.00 somnade jag ungefär.
06.20 vaknade Agnes igen. Bara att kliva upp.
Har ringt jobbet och sagt att jag inte kommer idag, och jag mår skit över det. Jag vet att jag måste vara hemma och ta hand om Agnes, men det känns ändå så fel att tacka nej till jobb.
Nu hoppas jag bara att vi hittar felet på A så att hon kan få må bra!!!

/K

Kommentarer
Postat av: Tirja

Hoppas verkligen ni kan få någon klarhet i vad det är som är fel :(

Hon är ju en sån fin och glad tjej och jag blir ledsen varje gång jag läser att hon mår dåligt eller är sjuk!

Massa kramar till er!

2009-11-03 @ 19:01:07
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Kicki

:) Tack Tirja!

2009-11-03 @ 19:46:31
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Enas

Hoppas dem hittar vad är felet och att det inte är nått farligt. Krya på dig älskade Agnes.



kramar på er från Eskilstuna!

2009-11-04 @ 00:04:37
Postat av: Sarah

Uscha, lilla gumman :(

2009-11-07 @ 03:50:15
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback