Veckan vi är i..

Måndag.
Igår var jag, Pether o Agnes på badet en sväng. Efter badet kom Enas och hälsade på och när Krille slutat jobbet så kom han också. Vi åt glass och kollade på Benjamin Button.. den var OK. Jag var antagligen lite för trött för den filmen.

Tisdag.
Idag har jag städat, städat och städat. Rensat lådor och fi Sen kom mamma för att hjälpa mig med Agnes så jag fick diska också.
Ett under att jag ens fick städa medans jag hade Agnes själv.
Sen kom Adriana och Claudia och hälsade på. Jätte trevligt. Vi bjöd dom på middag också.. jag gjorde soppa. Den var faktiskt helt OK... den bästa jag gjort hittills. :)
Moa kom en snabbsväng och sen tittade även Thorbjörn in en sväng.. sen gick jag över till Moa som nu är min granne! :D
Nu är jag hemma och väntar på mina desperata hemmafruar.

Imorgon händer nog inte så mycket på dagen men på kvällen ska jag på ljus-/spaparty.. det ska bli kul :)

På Torsdag ska jag väl antagligen på öppna förskolan.

På Fredag ska jag förhoppningsvis på Kyrkis.

Lördag - ?

Söndag - ?



//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Jajjemen, det ska bli förbaskat kul! Gud så jag längtar tills ikväll!!! :D

2009-05-06 @ 08:19:25
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Bella

Tycker att den filmen va riktigt bra, lite sorglig på slutet dock :/ Ha du sett seven punds mä will smith? Den va också okej :)

2009-05-06 @ 10:29:41
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Caroline Hanning

Den ligger i inlägget med ettårsbilderna=) Ja han är rätt tuff, härdad av sin emellanåt bråkiga storebror kanske;)

2009-05-06 @ 22:02:15
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ville bara säga hej till er. Hoppas allt är bra! Det där spat du var på, vart var det? Låter väldigt skönt för trötta mammor ;)

Ha det fint. Puss



2009-05-07 @ 00:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback