Vad betyder...

Agnes pratar så mycket nu, men vad betyder det egentligen!? :)
"Nanananan"
"Adjijiji"
"Nda!"
"Na"
"M´bla"

Och en massa annat! Det där var det hon sa just när jag skrev :D
Favoritord: "Där!" Och "Där?"

Inatt hade Agnes det jobbigt.. jag vet inte vad det var för fel men hon somnade tillslut. Jag är dock supertrött idag.

Agnes vill också skriva blogg:
 gbbbb bbbbbbbbf          b
 bfdf bbbbbbbbbbbbb nx hbc                                                                                      bbbbbbbbbbbbbbbn        bbbbbbbbbb       hhnhvvvvvvvk,,,,,,,                      mmmm                                 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  b    bbbbbbbbbx.
 vb jn  vvvvvvvv   cc        ggggbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb         bbbbbb                        mmmmmmmn  mmmmmmmmm mmmmk vm                                  m      m                   

Det där skrev vi tidigare idag. Nu fortsätter jag :)

----------------------------------------------------------------


Har varit på ljus-/spaparty.. det var jätte trevligt och huuuuur gott fika som helst.
10p av 10 möjliga! Absolut högsta betyg!
Fruksallad m. vitchokladgrädde och en magiskt kladdkaka på det!
Nu vet väl dom som känner mig att jag egentligen inte behöver mycket choklad för att bli nöjd.. men den där var så god att den pyttebit jag tog mättade så enormt.
Men jag skulle kunna äta bara fruksalladen och grädden för bara det var sååå himla gott. Helt sjukt :D
Och sen ska vi inte glömma sällskapet! Mamma Sara, Reneé och Zandra och alla andra!
Alicia körde slut på mina krafter.. jag som trodde att jag skulle åka dit för att få det lite lugnt ;)
Herrgud vilken busunge!!!!! Hon var nog megaexpert på att kittlas!!! Sen vart hon nog lite arg på mig när jag sa att det räckte för då vart hon lite smått hårdhänt istället och ville inte sluta.. men tänk att det ändå slutade med att jag fick en kram! Go´fisunge!
Sen vart det någon slags tävlig mellan Alicia och Elias.. "Krama Kicki leken" hette den nog. :)
Och när jag skulle gå fick jag nog ungefär 1000 kramar till av Alicia, så nu har jag fått kramar så det räcker i ett år!
Fast jag kan nog ta några fler ändå ;)
Köpte iaf en studentpresent till Saramaria från mig, Pether o Thorbjörn.. det blir bra det! :)
Zandra körde mig till torvalla centrum för att ta en buss som gick 20 minuter senare, så jag ringde Pethers syster så hon fick vara lite sällskap :)


TACK FÖR EN HÄRLIG KVÄLL!!

GodNatt!! //Kicki

Ps. Nu väger jag under mitt första mål, påväg mot mitt nya.. dock har jag så gott som redan satt ett nytt mål igen.. vet inte varför eftersom jag nog inte ville väga under 60 men... ja, vi får väl se.. 2kg mindre kanske räcker? Ja vi får se! :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Duktig du är på att gå ner! =) Men se till att det inte går överstyr bara. Du säger alltid till mig att det inte var nå fint när jag var så smal, så se till att du inte blir så! Puss och syns på lördag!

2009-05-07 @ 08:35:11
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sara

När man säger åt Alicia så skämms hon så ibland, att hon inte riktigt vet hur hon ska bete sig - så då kan hon slåss eller bli arg. Sen skämms hon ännu mer, och blir ledsen.. Lilltrollet.



Ska skicka alla recept sen, bara glad att det uppskattades!! :D

2009-05-07 @ 10:51:29
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback