Kryddparty!!

Orolig att ingen skulle komma!! Att vi skulle sitta här, jag, Pether, Moa och Jonte typ.

Ändå vart vi 14 st allt som allt !
Tacka vettja folk som bjuder in sig själv, folk som ställer upp i sista stund, och folk som bjuder med sig andra :)

Marlene som hade demonstrationen bjöd på grillspett, köttbullar, potatissallad, tre såser/dipper, sallad, chokladmousse m. banan, potatis i ugn, grönsaksbuljon att dricka (!).. tror det var allt?? Det var helt toppen!!!

Vi bjöd på smulpaj m. rabarber och marsánsås, och fruksallad m. vitchokladgrädde !
Vi fick jätte bra respons, så jag tror det var gott ;)
Pajen gick åt men vi har kvar av det andra :)


Agnes vart just tyst så nu kanske hon äntligen har somnat!... det återstår att se.
Det var skrik i några minuter, sen har hon bara lekt och pratat med sig själv jäääätte lääääääänge.
Nu är det snart dax för desperate housewives.

Som jag känner nu så kommer jag nog aldrig ha nåt party igen, folk verkar inte tillräckligt intresserade.

TACK till alla som kom!!
Sara H som dök upp trots allt, och Enas o Krille som fann tiden och kom ändå! Och alla ni andra.. tack!
Ett litet extra tack till Jonte och Patte som beställde så sjukt mycket så jag fick det där paketet och som dealen var så ska jag bjuda er på middag, det ska jag!! ;)

Men ni ser ni till att komma 6/6 nu!!!!!!

/K

Kommentarer
Postat av: Enas o Krille

Det var super intessant, och trevligt sälskap =)



tack så mkt Kicki o Peter för inbjudan!



kram kram

2009-05-19 @ 21:19:11
Postat av: Annie

Och nu blir jag ju såklart lite sur när jag läser och förstår att du syftar på mig. Jag trodde inte att du skulle köpa något på mitt party så det hade jag inte räknat med, men det blev såklart en glad överraskning. Och jag köpte ju allt jag skulle ha då. Och vi har inte pengar att köpa saker bara för att köpa. Inte ens för 11 kronor. Apropå torsdag som jag inte vet än om du vill träffas så går det nog inte, vi får nycklarna imorrn till radhuset och måste verkligen vara där hela tiden och fixa så vi blir klara med in och utflyttning till månadsskiftet. Men ni får jättegärna komma förbi där och kolla in. Puss

2009-05-19 @ 22:31:23
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Du behöver inte säga förlåt! Du får bli sur, och jag får bli sur, men vi är så bra vänner att vi älskar ju varandra ändå! Och det skulle vara jätteskönt om ni kunde komma förbi något i helgen och ta med henne och gunga eller leka lite! =) Puss

2009-05-20 @ 08:02:39
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Madde

gud så gott det där lät..=) hoppas allt är bra med er.. =)

2009-05-21 @ 17:10:55
URL: http://maddiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback