Tröööött...

Nu ska Pether iväg på fresks strax och jag ska nog lägga mig och vila tror jag!
Jag fick sova tre timmar i stäck inatt, sen två små timmar till som jag halvsov bort..
Agnes vaknade 5.20 ungefär och jag bad Pether ge henne lite välling och om hon inte somnade så skulle jag kliva upp och ta henne så han fick sova. Hon somnade inte. Jag fick inte sova mer.

Jag är förkyld, supertrött och har ont i magen.. (m.m.)
Jag och Agnes delade på en portion gröt men ingen av oss åt upp.. Ingen aptit.

Kl. 09.00 somnade Agnes.. vi trodde hon skulle kunna äta lite frukost (Pether sov till 8 tror jag och hade inte ätit någon frukost) med oss men hon höll på att somna i Pethers knä så vi la henne i vagnen och hann inte ens gå nånstans så sov hon.

Till lunch blir det hemgjorde hamburgare och klyftpotatis....Mmmmmm....  och ett sällskap av Moa! :)

//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback