Poolparty...sugen??

I onsdags gick jag o mamma till lillänge på lindex o skopukten, sen vidare till IXO o barnens hus.
Efter det här har jag skoskav som kallas duga...

Torsdag.
Vi åkte på outlet först, sen käkade vi pizza på pizzaland (som förövrigt har de godaste pizzorna i stan!!) och Agnes fick också äta pizza faktiskt.. tänkte såhär...hon äter vitt bröd och ost.... varför skulle hon inte kunna smaka pizza liksom?
Vi hann också med lite öppna förskolan.

Efter det åkte vi på barnens hus och lämnade tillbaka 2 av 4 hinkar som Agnes fick i ettårspresent.
Istället köpte vi en pool till henne ! :D  (fick lägga till extra pengar eftersom jag ville ha en större pool.)
Så i sommar ska vi ha poolparty för barnen !!! :D
Tänkte köra lite grillning för de vuxna då. Om det är någon som är sugen på det. (?)

Vid 17 åkte Agnes till Föllinge och vi åkte till ÅRE.
Grillning m. öl/cider och sedan kubbspel stog på menyn.
Vi åkte sen in till Åre och gick på tottebo, och som tur var så träffade vi Vigge utanför och fick gå in GRATIS.
Jag och Pether drack tillsammans tre öl och en drink och det landade på strax över 100:- ! hehe..
De andra ville vidare så vi gick på Dahlbom.. beställde en öl och en drink och det kostade typ 130:- DOH.
Åkte hem vid 2 och jag och Pether la oss så gott som direkt.

Fredag.
Träffade Vigge i Åre och tog en lunch tillsammans alla NIO. :)
Vi kollade på en wakeboardtävlig mitt på torget och jag brände nacken.. men det var riktigt intressant.
Skorna vart dock dyngsura.
Hem till stugan igen. Som mest var vi 16 personer i stugan!...dock ingen liten stuga!
Grilla och spela kubb och dricka lite mer... då kom magonten och det var bara att sluta dricka.
Jag och Pether la oss 12 då de andra åkte in till Åre.. däckade så hårt att jag inte ens märkte att det kom in 5 fylltrattar från krogen.
Klev upp 10 och fick lite bråttom.. jag skulle ju till chokladfabriken innan vi åkte hem!!
Packa, städa, äta frukost och fli sig litte, sen åkte vi ner och smakade choklad!.. köpte tre stutar eftersom det var 3 för 120:-
Men ångrade att jag inte köpte en till mamma o Sven som hade Agnes och en till Pether pappa som fyller år IDAG och en till Pethers mamma o systrar som har Rasta.  =/

Väl hemma träffade vi vår älskade Agnes på gräsmattan och hon kunde nog inte bry sig mindre kan jag säga.
Och om ni undrar så gick det riktigt bra där borta för mig, endast resan dit som var riktigt jobbig och endast resan hem som var riktigt ivrig :)

Ikväll har jag så ont i magen så det blir inge Årechoklad för mig, men den finns ju kvar imorgon också. 

Ni ska förhoppningsvis få lite bilder inom kort :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Poolparty låter toppen! :) Vad var det för pool ni köpte?

2009-05-02 @ 19:50:36
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Annie

Låter som ni haft det skoj! Och poolparty låter kul! =) Puss!

2009-05-02 @ 20:26:14
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad roligt ni har haft det då. Jättekul att det gick bra för dig!

2009-05-02 @ 21:07:20
URL: http://jenkka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Låter som härliga dagar iallafall :). Puss

2009-05-03 @ 02:31:30
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Angelica

ÅÅÅÅÅÅH pizzaland, Ge mig =)

2009-05-03 @ 12:32:43
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Macknow

VArt ligger Pizzaland??

2009-05-03 @ 19:55:16
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback