Studenten!

Det vart ingen öppna förskolan igår eftersom Agnes var så hostig. Jag ville så gärna gå eftersom det var fingerfärg där, och Agnes har ju aldrig testat det. Menmen.

Veckan som kommer ser ut såhär:

Måndag: Möjligen bad på badhuset.
Tisdag: Besök, sen ut och äta.
Onsdag: Möjligen ett besök på badhuset.
Torsdag:Jamtli med öppna förskolan
Fredag: Saramaria tar studenten! Sen äter vi middag på storsjön på Thomée!
Lördag: Thomée igen förhoppningsvis. Sen kanske Jamtli om det hinns. Sen grillkalaset :)
Söndag: Vet inte än :)

Tar någon som DU känner studenten??


/K

Kommentarer
Postat av: Tirja

Både min bror och min gubbes syrra tar studenten i år :)

2009-05-29 @ 09:11:15
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Annie

Har inget internet så jag har inte kunnat skriva =/ Jag tar med kryddorna på din födelsedag! Följer inte med ut och äter dock. Det blir bara jag och Evangeline som kommer på grillpartyt för Andreas ska jobba då, så jag går inte så sent men jag kommer ju iallafall! =) Och Andreas kusinbarn tar studenten så vi ska också på studentmiddag! Och vi behöver ingen mer barnvakt, men tack för att du frågar! Puss!

2009-05-29 @ 11:24:20
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet en hel del som tar studenten. är bjuden på två olika, men har tenta då också så jag vet tyvärr inte hur mycket jag hinner.

2009-05-31 @ 19:54:41
URL: http://jenkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback