Snart grillparty!.. Sugen???

Hur kan jag missa att skriva att Agnes fått en fläskläpp??
Stackars gumman ramlade på asfalten idag, huvva... massa blod och grus överallt.. ett litet litet märke på kranen vart det också. Mitt lilla troll.. ♥

Skulle väldigt gärna ha sällskap bort på öppna förskolan imorgon, tyvärr är det lätt att jag inte orkar gå dit om jag inte har sällskap av någon anledning. Men imorgon ska jag ta mig dit. Punkt. För Agnes skull. :)

Vet inte om mina inlägg blir upplagda heller.. inte på min dator iaf. =/

Kan också tala om att jag tänker ha grillparty kring min födelsedag! Däremot kommer vi nog inte ha barnvakt, för om det blir som tänkt så har vi barnvakt kvällen innan eftersom vi ska på Thomeé på studentfest :D


//K

Kommentarer
Postat av: Marielle

Den billiga pengen ligger på hela 125kr!!! =) Men du kan dock få sitta där nån timme extra, man har inte direkt fått upp nått tempo än!!

2009-05-07 @ 14:27:02
URL: http://eliah07.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är på stadsdel norr. Går en vuxenutbildning på JohnBauer! =) Novumfrisörskola!!

2009-05-07 @ 20:51:17
Postat av: Enas

vem tackar nej till grillpartyn ;P inte jag i alla fall :P



kram!

2009-05-08 @ 08:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback