Mini-makeover :)

Nu ni är det rackartyg på G igen.. :P
Vi hamrar och snickar vi bygger inte en bil
Vi sågar och gnider och drar med vår fil.


Vi gör just nu om i Agnes rum, sen är det altanens tur att få sig en liten uppiggning.
Hoppas allt är klart tills 6/6 då jag tänker dra ihop lite grillparty :)
På min födelsedag ska jag på ASIA och äta också, så dom som vill är välkomna att följa med!
Men jag hade tänkt att boka bord så jag skulle helst vilja veta vilka som följer med i förväg. (Inte såhär tidigt då men)

Jag ska slänga upp en liten önskelista också eftersom folk verkar vilja ha det.. men helt ärligt så är det absolut inte nödvändigt med någonting alls!

Imorgon ska jag åka och gosa med en nyfödd liten Fanny :D

Nu går jag och lägger mig! Vaknade 6 imorse efter inte allt för många timmars sömn, så jag är oootroligt trött.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Enas

jätte järna vill vi följa med på Asia :) om vi har råd :P



kram!

2009-05-10 @ 23:02:56
Postat av: Angelica

Tack så mycket för inbjudan, har dock väldigt mycket i skolan innan vi slutar och kan tyvärr inte komma! Får fira dig i efterskott när jag kommer hem :) Kramar

2009-05-11 @ 17:42:43
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback