Mina tjejer..

Tack älskade vänner för ikväll. Samma gäng än idag. Det är vi fyra. Sen högstadiet!

Nu sitter jag här med ett vinglas till hälften fullt och vet inte om jag orkar dricka upp det.
Det vart en tidig kväll av olika anledningar, och jag tror jag talar för alla när jag säger att det var mycket tråkigt att den redan tog slut. Aldrig har vi haft så mycket att prata om tror jag. Snart igen sa vi, och det säger vi varje gång.. hoppas att det stämmer nu bara.
Ville inte att kvällen skulle ta slut!!!

Vi pratade redan om nästa helg och för min del ser det inte ut att vara några problem, men vi ska ju ses på torsdag nästa vecka hos Karin också! Spaparty :)

Nu ska jag nog mysa ner mig framför TV:n,eller kanske raka vägen ner i sängen? Vaknade ju 4 imorse och den luren jag fick senare på dagen har inte hjälpt mycket.

GodNatt!!
//Kicki

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att ni fortfarande hänger ihop :)

2009-05-09 @ 22:26:06
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Annie

MEN! Vi glömde ju att prata om spapartyt! Tack för en helkul och mysig kväll gumman! Och sakerna i förrådet, vi behöver ju grejerna! Eller ja, det är mycket bäbissaker som vi sparar om vi får en till, och mycket saker som E ska få ha när hon blir större, men vi slängde faktiskt mycket också! =) Puss!

2009-05-09 @ 22:44:39
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback