Måla..

Det är faktiskt ovanligt många som svarat att dom är intresserad av att komma på grillpartyt redan!
Några som svarat att dom inte kommer också.. och det är bara så himla skönt att få veta vilket! Tack :)

Åkte med Moa till Marias lilla Fanny idag.. oj vad liten!! Minns verkligen inte att Agnes varit så liten.
Allt hade gått så bra för henne så hon skulle lätt kunna göra om hela grejjen med att föda barn.. inga problem. Och hemma var det också så himla bra. Kanske världens snällaste unge?? Ett litet pip på de fyra timmarna vi var där!
Bara sov och åt och mös.
Man vart ju faktiskt lite sugen på att skaffa barn igen.. men icke! Inte än! Jag vill ha mer tid med min lilla älskling först; Hon är värld all tid i världen.

Ikväll har vi målat det vi snickrade igår.. nu är det bara ett lager färg till och sen tror jag det är klart!
Men sen ska man veta hur man ska möblera också.. :)

Pether har fått jobb (antagligen) resten av den här veckan också! Undrar vad vi ska hitta på imorgon???
Är det någon som har något förslag så är det välkommet!

49 läsare just nu men ändå så dåligt med kommentarer? Hmm..

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Tirja

Va är det ni har snickrat då?

Det är synd att jag är sjuk så mycket annars skulle jag ha kommit förbi och hälsat på! Men vill verkligen inte smitta ner er!

Kram på dej gumman!

2009-05-11 @ 22:46:22
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback