Kryddparty!

Jo nog hade jag önskat att jag kunde göra något av förslagen på de senaste kommentarerna.. men jag har en dotter som är med hela dagarna, så det blir lite svårt :)
Jag har antagligen en karl med mig också :P Nog med det nu!


Finns det någon som är sugen på att komma på kryddparty med GRILLTEMA???

 (JA! ska ni svara nu!!!!)


Man skulle få smaka grillspett och potatissallad bland annat ;)
 Nästa vecka blir det, se till att komma!!!

Annies spaparty var jätte härligt.. skulle dock kunna skriva både det ena och det andra om dom där rynkkrämerna (som PLUS just pratat om, det finns absolut inga rynkkrämer som kan fungera på riktigt!) och andra produkter som ska vara bra för hyn, men som ändå innehåller bland annat alkohol.
Men jag fick smörja in fötterna med en kräm som var helt underbar faktiskt..  den svalkade så skönt.
Och fikat... mums! Chokladkaka med mintchokladöverdrag, grädde och citronäpplen :)
Det är som att hon gjort fikat just för mig skull ;)
Och oj vad vi skrattade! Sarah var alldeles full-i-faan! ;)

Se nu till att komma på kryddpartyt!!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag menade ju att du skulle lämna Agnes med Pether och gå och simma såklart! ;P Vi har helt enkelt väldigt god fika-smak du och jag! =) Får som sagt se angående tisdag om jag får barnvakt. Puss!

2009-05-14 @ 21:53:13
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jadu det finns så mycket skräp där ute blir bara trött när jag tänker på allt. Det går självklart att påverka rynkor (dock ej med hjälp av alla "mirakelkrämer") men det handlar ju mest om förebyggande innan rynkorna kommit genom att ge kollagenet + elastinet bra näring via födan!

2009-05-14 @ 22:50:59
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Sarah

Puss på dig! :)

2009-05-15 @ 01:18:04
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv. Nej, jag vet. Jag blir så less. De är väl även så att man bara är människa, o ingen är felfri, men de känns som att sånna här saker tar så jävla mycket bra energi. De slutar mä att man blir bitter o sur, o hur jävla kul är de? Inte alls.. Nej, de är bara o skaka av sig o låta ett leende sprida sig över ansiktet. Mig ska dom fan inte få på dåligt humör hur mycket dom än vill :)

2009-05-15 @ 15:19:47
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback