Kattskit.....

Nej ni förstår VERKLIGEN INTE hur jag menar, det hör jag DIREKT!!!!!!!
Jag tycker inte att det är okej att ha djur ALLS!
Hade jag haft samma åsikter när jag skaffade Rasta som vad jag har nu hade jag ALDRIG skaffat henne!!!!

Skaffar man en katt i stadsmiljö så ska man ha dom inne!

Tycker den anonyma kommentaren är patetisk om jag ska vara ärlig!
Jag bryr mig för fan inte om nån gubbe sätter sig i fågelskit, men jag bryr mig jävligt mycket om mitt barn ÄTER KATTSKIT. Ett djur som vi redan gjort till ett HUSDJUR, som bor där vi dumma människor smockat upp en massa hus och skit....

Men jag ska väl ändra en grejj iaf: Folk borde fatta att katterna pissar i sandlådan eftersom dom gör det inne och för att dom skulle ha gjort det om dom var fria djur för att täcka. Samma lika, bara tjaffs....

Och sen det där med hundar.... man går väl iaf inte med en hund till en sandlåda och rastar dom??
Skiten plockar varje normal människa upp och pisset bryr jag mig inte i, det försvinner snabbt i regnet.

Varför skulle vi behöva leka någon annanstan?? Ska människor vara mindre fria än djur??
(Vilket dom absolut inte är, men tanken känns så!)

"Men du menar alltså att det inte är ok att katter skiter i sandlådan utan dem ska vi stänga in.. "
Du vet att jag inte tycker det är okej att ha djur alls. Absolut inte att stänga dem inne...
Men man skulle inte ha skaffat dom från första början så hade man inte haft det här problemet.. ska man absolut ha katt så ska man bo på landet.


Jag tycker inte att man kan kalla sig för djurmänniska om man skaffar sig ett djur.


//K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Absolut jag håller helt med. Menade inte att göra dig upprörd eller något utan helt enkelt förstå mer vad du menade då jag själv uppfattade det som att du inte tyckte katter skulle vara ute överhuvudtaget för att dom bajsar i sandlådor. Har du läst artikeln på aftonbladet om tjuvjägarna som sågade av snabeln på elefanterna? Jag blir så arg och upprörd att jag inte vet vad man ska ta sig till längre! Människor som gör sådär kan inte vara friska i huvudet.

2009-05-08 @ 18:05:46
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Angelica

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5101299.ab

Där har du länken iaf om du vill läsa.

2009-05-08 @ 18:06:38
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback