Fix o stök för fint hem.

Nu har alla bilder kommit!! Jiiiippiii!!  :D
Nu ska man in med typ 300 bilder bara på Agnes i album och ett gäng bilder ska upp på väggen :)

Vi ska framkalla massor med fler bilder också.. någon gång ska vi framkalla bilder på oss och på andra också, men nu är det Agnes som är viktigast :)

I måndags var vi hem till Lotta, Nova 2,5 och Neona 1.. där fick vi fika och barnen lekte.
Imorgon kommer dom hit och fikar här, Lotta, Nova, Neona och Mattias. Vi fick ta en massa rabarber av dom ska vi ska göra en till smulrabarberpaj att bjuda på :)

Vi har varit på stan idag, lekt i BHP, köpt leggins, och jag har fått en morsdagspresent! En tröjj-jacka.. :) Me love!
Strax ska vi iväg på badet tror jag..

Vi stökar och fixar och gör fint här hemma, det är så kul! Vi har målat korgar till bokhyllan, fixat lite på balkongen, målar ramar, och snart ska ni få se på bygget vi gjort till Agnes rum också :)
Har insett att vi antagligen blir kvar här i ungefär 3,5 år till? Pether ska förhoppningsvis börja plugga strax så.. men sen blir det nog hus hoppas jag!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Bella

Vars ska ni flytta när ni bestämmer er för hus då? :)

2009-05-20 @ 17:31:25
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej. Jag tänkte också åka på urkult men jag ska nog vara i östersund några dagar innan. Hur ska ni bo och ska ni ha Agnes med eller ska ni vara "lediga" ;)

Jag ska ha Mira med, men eftersom pappa är i stugan så får hon vara där med honom på kvällarna om det är något band jag vill se..

Kram kram

Ps, ska göra din utmaning snart, måste bara fundera lite till först :)

2009-05-21 @ 12:47:41
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback