Efterlyser sällskap!

Agnes sitter och leker själv i köket (!!!)
Pether är i tvättstugan.
Jag skriver inköpslista, gör matlista för kommande vecka och nu snabbskriver lite blogg :)

Agnes kom just med sina stövlar.. jag tog på henne dom och sen gick hon iväg stolt som en tupp ;)

Pether jobbar hela veckan som kommer och jag efterlyser sällskap!

Någon som vill följa med mig och Agnes på badet någon dag??
Någon som vill följa med mig och Agnes på stan någon dag??
Någon som vill hitta på något med mig och Agnes någon dag??

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag jobbar alla dar nästa vecka :( invigning på willys ju..synd nog..

2009-05-21 @ 19:19:16
Postat av: Annie

Ni får komma hit och vara med oss någon dag om ni vill! Men jag kan nog garantera att det inte blir så kul =/ Ni får komma hit sen när allt är klart och myyyyyysa! =) Puss!

2009-05-21 @ 21:51:41
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Tirja

Tack gumman!

Vad gör du på onsdag? jag slutar vid halv 12 då så om du vill så kan vi ju hitta på något! För nu är jag frisk igen :D

Kram på dej! <3

2009-05-21 @ 23:00:53
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej. Jag vill också ha sällskap!! ;)

Ang, Urkult så har jag inte löst det lilla problemet med våran sovning. Ska höra mig för och kolla ifall jag också kan fixa en husvagn, annars så åker vi nog fram och tillbaka mellan pappas stuga och näsåker. Tält känns inge vidare med henne än. Fast det kanske skulle vara mysigt. I vilket fall tycker jag vi får se till att bli "grannar" om vi ska bo där..

Puss på er

2009-05-22 @ 12:49:48
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag träffas jättegärna och går väldigt gärna på badet någon dag! Jag jobbar tisdagkväll, men annars är jag fri fram tills på torsdag, för då åker jag till huvudstaden. Jag ringer dig nånting :). Puss!

2009-05-24 @ 03:18:21
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback