Dålig dag..

Jag känner mig som en dålig kompis, dålig mamma, dålig flickvän, dålig syster, dålig dotter..dålig allt.
kass på att skriva blogg eftersom jag bara blir missförstådd..
Ensam..
Ingen som håller med mig om mina åsikter.. ingen som tycker som jag.
Ingen som ens förstår mig..
Det är fel att äta kött och det är fel att inte äta kött.
Det är fel att tycka si och det är fel att tycka så.
Det är DEN jävla tiden i månaden nu när som helst.. skyller på det.


Jag hoppas att det blir bättre bara.. Enas kommer hit strax och sen ska vi på cirkus.
Igår var vi i bhp och lekte, fick skavsår och blåsor, gick på stan, träffade Enas o Krille.. grillade.
Thorbjörn och Marianne kom också, och sen Micke. Vi spelade spel och jag och Pether vann.

Nu ska jag gå ut och spendera lite tid med min älskade familj.
Det är bara sjukt underbart att jag har en. Ska försöka glädjas åt det.
En liten stunds "gloande" på min solstråle borde lösa en del :)

//K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vet att ibland känner man sig ensammast i världen, det finns ingen som förstår, ingen som är som jag, ingen som fattar nånting.. men tro för allt i världen inte att du inte duger eller är bra för det är du Kicki, vi är SÅ olika du och jag och det är det jag gillar mest med dig, du får mig att tänka i helt nya banor och påverkar mitt liv mer än du kanske tror, du är en underbar vän glöm aldrig det. Massa kramar till dig

2009-05-24 @ 13:50:17
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Enas

du är inte alls dålig..säg inte så...du är en jätte bra vänn o mamma :)



massa kramar

2009-05-24 @ 22:28:53
Postat av: Sarah

Du är min äldsta vän, och en av dom värdefullaste människorna i mitt liv. Du är en underbar vän, och en helt fantastisk mamma. Alla tycker vi olika, och det är det som är så bra. Sen är det ju aldrig roligt att bli missförstådd givetvis. Puss på dig!

2009-05-25 @ 00:52:50
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Johan

Nej men nu tror jag väl! Syster yster på villovägar! Bara för att jag inte kommenterar betyder det inte att jag inte läser min bästa favoritsysters blogg :-P

2009-05-25 @ 19:24:40
URL: http://www.johanejohansson.com
Postat av: Kicki eller Pether

Tusen tack.. älskar er!

2009-05-26 @ 11:18:54
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jag läste din blogg för första gången, så jag har egentligen ingen aning om vad du är för person=) Men är det inte minst lika fel hur de behandlar djuren på cirkus som att äta dom? Många av dessa djuren far väldigt illa! No affence;)

2009-06-01 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback