X

Ibland fattar jag inte hur bra jag har det nu.
Det händer att vi småtjaffsar.. (ibland sällan, ibland oftare) Det händer att vi bråkar (väldigt sällan)
I Åre skulle jag kanske kunna säga att vi bråkade?? Nja.. tjaffsade ?
Pether drack lite för mycket och jag drack väl lite för lite ;) Vi hade olika åsikter om hur man beter sig bland folk och det slutade väl med att jag sa nånting som sårade Pether för att förklara att det inte är schysst att bete sig så.. sen låg vi i sängen och pratade och morgonen efter var allt bra.

Nämner inga namn!!!
När jag och ett ex, hans vän och min vän var i Åre för en massa år sen så var det inte aaaalls så lätt.
Mitt ex fick för sig att jag var intresserad av hans kompis (jag var enligt honom intresserad av alla jag ens tittade på) och det slutade med att han la sig på vägen för att dö och en massa sånt skit.. jag är såå glad att det inte finns sånt i det här förållandet!!!
Undrar om min dåvarande vän minns det här.. jag vet att hon läser bloggen iaf. ;)

Ibland undrar jag... var det verkligen så illa??? Och när jag fått fundera en stund så var det ju det.. jag har trott att han var schysst.. men efter en tid med Pether förstår jag hur man egentligen ska bli behandlad av en kille.


Tack Pether för att du tar så bra hand om mig och för att du är en så fin och snäll kille.
Tack för att jag slipper svartsjukedraman och skrik och bråk.
Tack för att du inte slår sönder mina saker när du är arg.. och för att du sällan/aldrig ens är arg :)
TACK för att du är såå BRA!!

/K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fint skrivet. Puss!

2009-05-24 @ 03:12:04
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether?

Tack för det fina inlägget till mig :) Jag tycker att du är underbart bra du med, älskar att hitta på saker med dig och våran älskade dotter. Älskar dig massor mest!! Pussar

2009-05-24 @ 10:00:46
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback