2/6 är snaart..

Det vart ju såå många som ska komma på grillparyt så jag är alldeles chokad.. jag vet inte vart vi ska få plats??
Inte heller har vi fått tag på någon barnvakt av alla de två vi har att fråga heller. (Jag är kräsen på vilka som får ha vårat barn)
Så antagligen så får vi vara ute hela kvällen så vi inte väcker Agnes, så klä er varmt!!!! Synd bara att de är så få av er alla som läser bloggen, över hälften fryser väl ihjäl :P
(Det blir INTE fest om Agnes är hemma.. men ändå inte "go-wild-party" om vi har barnvakt.)
Mer chillfest som vanligt :)

Vill inte ha nå stök eller nå fyllskallar här.

Eftersom de flesta kommer 6/6 så lär det väl inte komma så många 2/6.. men undrar ändå så man kanske har någon aning?
Är det någon som kommer?
Tänkte iaf baka chokladtårta och lite bullar :)
Sen tänkte jag höra om det var någon som skulle med ut och äta då, för jag tänkte boka bord.

Det här är sista året jag firar. Nu vill jag inte bli äldre. Sen ska jag gömma mig när det närmar sig!
Kanske födelsedagen missar mig då, och då blir jag inte äldre!? :) 

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi kommer ju förbi på tisdag iallafall. Jag ska diskutera lite mer med Tommy om vi har ekonomi för att följa med ut och äta. Puss, och tack för idag!

2009-05-27 @ 23:28:49
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback