Pether, hjälp?

Vad heter ni? Kicki o Pether
Hur träffades ni? Det kan ha varit med babben o camilla? Minns inte :S
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 år och lite till..
Är ni förlovade? Ja.
Bor ni ihop? Ja.
Har ni barn? Ja. Den största kärleken; Agnes.
Har båda körkort? Nej. Vet inte om jag vill ha.
Isåfall, vem kör bäst? Pether tror jag ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Jag minns när Pether pussade mig första gången, och en av de första kyssarna.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Pether. Kan ha varit dagen efter jul? Eller nyår?
Vem är äldst?  Pether.
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Pether.
Vem sjunger bäst? Jag? Fast Pether är bättre än vad han tror :)
Håller ni i handen på stan? Om vi kan o vill.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi hade kännt varandra i ungefär 3 år då?
Har ni någon speciell låt? Let Love Guide us! Det står t.o.m i våra ringar ;)
Har ni stora framtidsplaner? Absolut.
Har ni gråtit i varandras armar? Det tror jag nog. Ja.
Bästa presenten han/hon gett dig: Oj! Förutom Agnes, Rasta, ett underbart liv och en MASSA upplevelser.. Hmm.. nej jag väljer nog det! Bästa tiden i mitt liv har varit med Pether!! 
Vem lagar bäst mat? Pether tycker jag!!! Men Pether tycker att jag lagar jätte bra mat också.(Han har fel)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Efter att Agnes har lagt sig kör vi wii fit, sen myser vi nog framför en film:)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Vet inte?
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Första gången bodde båda i Torvalla, men när vi började dejta bodde Pether i stan o jag i KROKOM. Urk.
Blir ni lätt svartsjuk? INTE Pether!!!! Jag kan bli svartsjuk,men jag försöker hålla det för mig själv.
Och TACK o LOV att jag inte är som förut.. puh, vad svartsjuk jag varit. :/
Brukar ni bråka? Inte enligt oss. Tjaffsa ja, men inte bråka!
Har du slagit till honom/henne någongång? Inte på allvar?!
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då? Att han ALLTID skulle ha en speciell plats i mitt hjärta.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann? Jag hoppas det.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Oj!? Lika delar?!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ånej...hmm.. hans ansikte är att dö för, men hans rump kommer inte långt ifrån!
Brukar nån av er prata i sömnen? Båda, men sällan.
Hur långt skulle du kunna gå för honom/henne? Hur långt skulle jag inte kunna gå för honom?
Hur skulle ditt liv se ut utan den du älskar? Jag skulle nog varit död.

Pether minns nog bättre än mig. Pether, Lämna en liten kommentar och rätta det jag skrivit fel så är du gullig ;)
Uppskattar dig enormt! PUSS.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback