"Mamma"

Något av det mest hjärtskärande har just hänt.
Agnes skrek "mamma" när jag lämnade rummet, två gånger. (5-min-metod)
Vet inte varför hon vaknade, om vi kanske var för högljudda eller nåt? Fast det tycker jag inte vi var egentligen men..

Enas o Krille har just åkt, efter en heldag tillsammans. Jäklar vad roliga dom är!
Först har det varit marknad, korvgrillning o mys i BHP.
Sen följde dom med hit och det har spelats spel, lekts med Agnes, ätits mat, pratats bröllop!

Imorgon måste det hända tusen saker samtidigt.. Enas o Krille ska på badet och jag skulle jätte gärna vilja följa med dit.
Men vi ska få besök av en kompis till Pether(som jag aldrig träffat) vid 12-13 och sen kommer Pethers pappa och farmor en sväng också.
Senare ska jag och mamma fira hennes examen, antagligen :D

Pether jobbar alla dagar nästa vecka utom tisdag, det är jätte bra.
Hoppas jag o Agnes kommer på något att göra bara, så hon slipper vara hemma så mycket.
Hon mår seriöst bättre om hon får vara någon annanstans ibland, hon blir inte alls lika mammig och gnällig då.

Nu är det läggdax för mig! Måste få min sömn, speciellt nu när jag är "sjuk".
(Smått förkyld och en jäkla massa problem med magen.)

Haft en mycket bra dag iaf! :D

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej där! Vad roligt att ni gillar min blogg. läser eran och tycker det är så roligt att få uppdateringar från jämtland, och Agnes, herregud va hon blir stor. Så roligt. Hoppas allt är bra med er. Vi!! är fortfarande kvar på bb, men får kanske åka hem i morgon. Om ni vill komma ner så får ni göra det precis när som helst! :)

ha det så bra! Ge Agnes en puss från mig och Mira.

2009-03-08 @ 14:22:02
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback