Tisdag ..

Kl. 5 sa Agnes "Mamma, pappa, det är dax att ta upp mig!!!"  (Inte med ord så klart.)
Pappan hämtade Agnes och la henne i våran säng i hopp om att hon skulle somna där, och hon vilade faktiskt en lite stund, sen fick jag så lov att kliva upp.
Kl. 7 tyckte vi att pappan skulle kliva upp och äta frukost med oss. Vovven skulle ju ut och mamman behövde lite tid att få göra sig i ordning också. Vi åt frukost och sen gick på affärn.
Enas kom, och  efter lunch begav vi oss till badet :D
Agnes gick helt själv i vattnet! Och med mig satte hon sig ner två gånger så hon fick vatten upp till ögonen, typiskt! :)
Ikväll har även Krille kommit så vi; Jag, Pether, Enas o Krille har spenderat lite tid på Tradera och spelat lite wii också :)

Imorgon ska jag höra om min mor vill komma och vara med mig på förmiddagen om inte Moa kommer.
Mamma ska iaf vara barnvakt en sväng kl. 14-15.

Ja, mer hade jag nog inte att skriva.

Saknar min bror.

God natt folket!
//Kicki

Kommentarer
Postat av: Enas

och glassen var såååå GOD :D bra smak du har kicki :P kram!

2009-03-11 @ 18:23:32
Postat av: Kicki eller Pether

Ja eller hur!!! Vi som ska gå ner i vikt du och jag!!! :P

2009-03-11 @ 20:05:06
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men vi gör det ändå :P glass e nyttigt ;P

2009-03-11 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback