Prata i sömnen!

Jag pratade i sömnen inatt!!! OCH gjorde saker i sömnen!
Jag somnade i soffan igårkväll, o när jag vaknade frågade jag Pether om jag sagt åt han att kolla vidare fast att jag somnat, han hade frågat om han inte skulle pausa men jag sa NEJ. Bestämt NEJ! Vilket jag minns lite svagt.
Men sen när jag somnat om och sovit ett bra tag så flyger jag upp och sätter mig och kollar rakt fram och säger:
"Den måste ut!!!!"
"Vadå??" Undrade Pether.
"Men kokosen, vi måste ta ut kokosen!!! Couscousen!!!" (Nånting sånt, han vet minns inte riktigt.)
"Nej du måste ha drömt" hade Pether svarat.
Sen skulle Pether gå ut och gå med Rasta och när han kom in hade jag släckt alla lampor, men INTE stängt av TV:n! !
Och sen gått och lagt mig :)
Han satte sig vid datorn ett tag och då hörde han hur jag låg och skrattade!
Jag har INGET minne av det här ALLS.. och Pether vet inte riktigt om det egentligen var kokos eller couscous. :P


Agnes fyller ett år 3/4 och då är det öppethus,vi har skickat sms till några, men har säkert glömt de flesta ändå.
4/4 är det BARNkalas då vi bjudit några av Agnes vänner så dom ska få chansen att leka lite utan att det är fullt hus.
5/4 tänkte vi också ha lite fika.


Igår var Anita o Torbjörn här och åt middag med oss, mamma hjälpte mig och gjorde några köttfärsbiffar m. vitlök som var så otroligt goda!!!! Och det tyckte nog de andra med. Sen var det klyftpotatis och sallad också. Mums!
Till kaffet bjöd vi på drömmar som jag bakade i förrgår.. Anita sa att dom var så otroligt goda, det kändes som att dom kom från konditori!!!! Det var jätte kul att höra!!! :D
Jag sa till Anita o Torbjörn att vi ska ut och äta i påsk!!
Så ALLA MINA KUSINER o KUSINBARN o MOSTRAR o ALLA NI, Vi ska ut och äta i borga i år!
Nu vet ni :)

Sarah o jag gick ju en sväng på stan också, mycket trevligt, tänk om jag skulle varit lite mindre stressad bara. =/



//Kicki

Kommentarer
Postat av: Enas

haha faan vad roligt :D du kanske skrattade åt mig i din dröm :P vi ses imorgon :) kram!

2009-03-19 @ 23:14:53
Postat av: Mikael

Ojojoj, har du tänkt abonnera nåt ställe i Borga då eller. Dom släpper knappast in oss om vi är så många annars.

Längtar till påsk, ska bli kul att träffa alla som kommer att vara i Risbäck med omnejd.

Kramar till alla.

2009-03-20 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback