Träningsvärk..

Träningsvärk!!!
Från guitar hero... hmm...kul.

Var iväg o simmade idag..Enas o Krille hämtade mig, hann typ inte träffa dom dock eftersom jag träningssimmade den tid jag var där, sen drog jag hem..

Lunch, sen besök.

Putte o Natalie med lilla Vera kom och hälsade på oss.
Sen kom min mamma förbi.
Sen kom Johanna, Agnes faster.
Sen åkte jag o mamma på Lilla Siam.
Åt tre små vegetariska rätter, Mmmm... och till efterrätt vart det kokosglass m. exotiska frukter o chokladsås. MUMS!!!
Tack mamma för en trevlig (men kort) kväll!!!

Medans jag o mamma var på Lilla Siam så kom Agnes farfar o gammelfarmor och även farmor och faster Therese.
Fullt ös :)

Som sagt så jobbar Pether typ hela veckan. Imorgon är det babysim.. får väl bada själv med Agnes antar jag.
Tisdag är Pether ledig. Badet då kanske? Eller hälsa på någon?

Såg förresten ett ex härromdagen, S, mamma hejade men han hejade inte tillbaka! Haha.. mesigt.

Nej nu har Pether spelat klart, så nu ska jag sätta mig i soffan med honom. :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Hade jag haft tid så hade jag badat med er imorrn! Måste ses snart! Och om inte förr så på lördag! Puss!

2009-03-08 @ 23:57:00
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Om du vill att jag ska ta bort bilden så gör jag givetvis det. Bara att säga till! :) Hoppas att ni mår bra! Pussåkram

2009-03-10 @ 23:26:19
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback