Trötta ..

Agnes ropade och jag väckte Pether så han fick springa upp, o jag låg kvar :)
Men jag kunde inte somna om så jag bara låg och drog.. Men då hörde jag!!..
..INGENTING!
Jag låg en bra stund och bara lyssnade. Inte ett ljud!
Då var jag bara tvungen att kliva upp för att se vad mina älsklingar gör.
Och vad gör de??
Jo men dom sover!!!
Pether hade tagit upp Agnes och lagt sig i fotöljen som står på hennes rum med en filt över sig, och båda snarkade så sött..
Fast Agnes vaknade nog av att jag tassade där för strax efteråt så klev dom upp.

I Fredags var vi på middag hos Enas o Krille.
På menyn:
Lax o pasta o sallad.
Chokladglass m. brownie.
Det var jätte trevligt men Pether somnade i soffan! :)
Vi sov hos mamma (som jobbade natten) och Agnes vaknade ett gäng gånger.. och när Agnes inte vaknade så puttade Rasta på mig... SUCK. Något sa: Kicki ska inte få sova!

Lördag:
Först gick vi ner till Babbe o Hugo m.fam. :)
Malin frågade om vi ville komma på middag där idag också och då sa vi ju jatack :)

Efter det besöket åkte vi hem och gjorde lunch sen gick på badet!
Agnes fick bada en stund och sen kom momman och hämtade henne och vi gick upp på relaxen. Nice! :)
Med oss var Enas o Krille o Thorbjörn.
Det var jätte skönt att relaxa, o mycket trevligt sällskap!!!
Efter det åkte vi hit en stund och väntade på att klockan skulle bli dax att åka till sammurai.
Jag åt sushi igen, det är sååå gott!!!! Och det var superkul!!! Shit vad vi skrattade!!
På middagen var det Enas, Krille, Thorbjörn, Moa och jag o Pether.
Efter maten gick vi på bishop, men redan strax innan 21  ville jag hem! Såå trött!!!
Dom frågade om jag var en gammal kärring, och jag är nog det! :)

Vi stannade en stund till sen följde Enas o Krille med in en sväng o vi slängde på Torkel i knipa, nördiga som vi är ;)
Men Kicki hon somnade till filmen hon! Och Enas o Krille åkte hem.

Idag ska vi åka till Dvärsätt o kolla på lokalen som bröllopsfesten ska vara i, sen ska vi på middag hos Malin o Peter o Gabbe o Hugo. :)

Och just ja! Påväg till bilen gick vi förbi IDOL-LARS! :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Enas

det var såååå KUL igår :D vi hade såå trevligt med er :) tycker så mycket om att umgås med er bara :P ja men tänk att jag sog honom då haha, idolen alltså :D och vi bara skrek LARS LARS! haha :P kommer bli jätte ROLIGT o se på lokalen idag :P kram!

2009-03-22 @ 08:54:03
Postat av: Kicki eller Pether

Pether skrek mest ;) "AAah, Laaaars!!!" :P

2009-03-22 @ 11:30:03
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Macknow

Ska ni gifta er ? =)

2009-03-22 @ 21:00:17
Postat av: Kicki eller Pether

Nej inte vi.. inte än iaf. Enas o Krille ska gifta sig :)

2009-03-23 @ 07:55:33
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Bella

Torkel i knipa är en kungfilm :D

2009-03-23 @ 09:57:52
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback